Wednesday, February 2, 2011

අසම්පූර්ණ කතාවක්?



ඊට පස්සෙ වෙන්න තිබුනේ මනමේ නාටකයේ අන්තිම සීන් එක.ඒ කියන්නේ එයා එයාගේ අලුත් කුමාරයාට කඩුව දෙන්න නියමිත යි මම ඒක හොඳටම දැනගෙන හිටියා.ඔව් ඌත් කුමාරයෙක්.මෙතන වැදි නායකයෙක් නැහැ.මේක පොඩ්ඩක් වෙනස්.හිටියෙ කුමාරයෝ ම දෙන්නෙක්.මෙහෙම මම කිව්වට මම කුමාරයෙක් කියන එක මම ම තමයි මවාගත්තේ.මොකද මම එයාට ඒ දවස්වල ඉඳල ආදරේට කිව්වෙ මගේ පුංචි රජ කුමාරිය කියලා.ඉතින් මම ත් නිකන්ම කුමාරය වෙලා හිටියෙ මගේ ලෝකයේ.හැබැයි අරූ නම් එහෙම නැහැ ඌ වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම කුමාරයෙක් මමත් එක්ක සසඳද්දි.
තවත් විදිහකින් මේක මනමේ සීන් එකට වඩා ටිකක් වෙනස් වෙන්න නියමිතව තිබුනා.මෙතනදී මම දැනගෙන හිටියා එයාගෙ අලුත් කුමාරයා මාව කොහොමත් ම මරන්නේ නැහැ කියලා කඩුව ලැබුනත්.පිටට තට්ටූවක් දාලා නිකන් මෝඩයෙක් නොවී ඉඳපන් කියයි වැඩිම උනොත්.ඉතින් ඒ දන්න නිසාම ද කොහෙද මම දිගටම ඌත් එක්ක ගේම ඉල්ලගෙන හිටියේ දරුණුවටම.
ඒත් උනේ හිතාගන්නත් බැරි දෙයක්..මගේ?(උගේ)කුමාරි කඩුව දුන්නේ මට.මටම තෙරුනේ නැහැ මොකද වෙන්නේ කියල..මේක නෙවෙයිනෙ සිද්දවෙන්න තිබුනේ.මම කඩුව ඉල්ල ඉල්ල තමයි හිටියේ.උදුරගන්නත් වගේ හැදුව කියල මතකයි.ඒත් මට කඩුව ලැබුනොත් මොකක්ද කළ යුත්තේ කියල මම දැනගෙන හිටියෙ නැහැ.හිතපු නැති දේවල් වෙද්දි කොහොමටත් කලබලයි..මම එක පාරටම කඩුව අරගෙන පැනපු ගමන් අරූට ඇනගෙන ඇනගෙන ගියා..සතුටක්ද කේන්තියක්ද මොකක්ද මන්ද මට ඒ වෙලාවේ ආවේ..
ඒක ඉවරයි..මම බලද්දි මාව පොලිසියෙන් වටකරලා.ඒක කොහොමද සිද්දවුනේ.අපි තුන් දෙනා විතරයි මෙතන හිටියේ.මෙලෝ බලු බල්ලෙක් හිටියේ නැහැ,දැන් මෙතන පොලිසියෙන්.අනිත් එක මෙච්චර ඉක්මනට?කෝ එතකොට කුමාරි..මට තවමත් තෝන්තු වගේ.
හිතන්න වෙලාවක් නැහැ.එතකොටත් මාව ජීප් එක ගාවටම ගෙනත්.අන්න එතනදි මම කුමාරිව දැක්ක.එයා ගොඩක් ඈතින්,ඒත් මට හොඳට පේනවා.එයාටත් එහෙමම වෙන්න ඔනේ.එයා මම දිහා බලාගෙන හිටියා.මට ඒ බැල්ම මතකයි.කොච්චර දුරින් උනත් ඒ ඇස් කියවන්න මට පුලුවන්.මම එයාට මුලින්ම ආදරය ප්‍රකාශ කරපු දවසෙ මගේ දිහා බලපු විදිහමයි.මොකද එක මගේ හිතේ දිගටම සනිටුහන් වෙලා තිබුනු එකක්.ඔව් ඒ බැල්ම මයි...
ඔව් සර් කෝල් එක හරි.මර්ඩර් කේස් එකක්.සැකකාරයා අපි භාරයේ,අපි දැන් ගේනවා.වෝකි ටෝකි එකට ඉස්සරහ උන්නු සාජන් පිළිතුරු දෙනවා ඇහෙනවා,ආපහු මම ඒ ඇස් කියවන්න ට්‍රයි කරා.

3 comments:

  1. අහ්..මේකේ මුලක් තියෙනවාද..... මේ පලවේනි කොටසද...

    ReplyDelete
  2. නිම්ශා...මුලත් අගත් ඔතන නැත.හැබැයි කතාව ඉවරය... :D

    ReplyDelete